loading...
سایت تفریحی,موزیک,اس ام اس
Date Sms بازدید : 161 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

بس که صدا نزدی اسمم را

“جانم” ی که برایت کنار گذاشته بودم ، گندید !

* * *


ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ

ﺩﯾﺪﻡ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﺳﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ )):

* * *


برای انسان ها همون قدر باش که برای تو هستن .... بیشتر که باشی ؛

باعث سو ء تفاهم میشه... !!!

بس که صدا نزدی اسمم را

“جانم” ی که برایت کنار گذاشته بودم ، گندید !

* * *


ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ

ﺩﯾﺪﻡ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﺳﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ )):

* * *


برای انسان ها همون قدر باش که برای تو هستن .... بیشتر که باشی ؛

باعث سو ء تفاهم میشه... !!!


* * *

زمین گرده
یعنی با من شروع کردی با منم تمومش میکنی :| !!!
بازم میل خودته ...
برو دوراتو بزن !!!

* * *


روزگار عجیبیست...!!

این روزها انگار که

انسان ها به دست هم پیر میشوند...

نه به پای هم..!!

* * *


بگذار آنچه از دست رفتنیست از دست برود!!!

من آنچه را میخواهم که به رنگ التماس آلوده نباشد!!!!

* * *


بعضى هارو از دور که میبینى میدرخشند
جلو که میان...
میبینى درخشششون مال خورد شیشه هاشونه! Wink

* * *


قرار نیست که من همیشه خوش باشم...

پارسال من خوش بودم از اینکه در کنارت هستم

امسال دیگری خوشحال است برای باتو بودن

و سال بعد یکی دیگر...

از تلاش دست نکش که چشم ملتی به تو است..!!


* * *


ﺑﻪ ﻣﺎ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﻨــــﺪ:
ﺩﺭﺩﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﻪ ﺷﻮﯾﺪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ
ﺩﺭﺳـﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ:
ﺯﻧﺪﮔــــﯽ، ﺁﻧﻘــــﺪﺭ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ
ﮐــــــﻪ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﻧﻮ،
ﺩﺭﺩ ﮐﻬﻨﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽﺷﻮد

* * *

این نیز بگذرد؛
مثل همه ی اتفاقات خوب و بد زندگی؛
مثل همه ی دوست داشتن هایی که؛
در ته صندوق خاک خورده ی زمان مخفی ماند؛
و هیچ کس نفهمیدشان؛
این نیز بگذرد، مثل زندگی …

* * *


درد  دل کـه می کنــی؛
ضعـف هـایـت، دردهـایــت را می گـذاری تـوی  سیـنی؛
و تعـارف می کـنی کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد بــردارنـد؛
تیــز کننــد …
تیــغ کننــد …
و بــزننـد بـه روحـت …!

* * *


کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ها داد میزد
خاطره خشکیه…
خاطره خشکیه…
اونوقت همه ی خاطراتتو
همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن
میریختم تو کیسه
و میدادم بهش
و میرفت رد کارش!

* * *


دوستت دارم هایت را باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب انار می دهد

* * *


اگر آمدی و ندیدی مرا من آنجا پشت خم کوچه ها ............همان جا که یک روز دیدم تو را تو خندیدی و من دلم بی هوا به خود لرزشی کرد و انگار فرو ریخت فرو رفت تا آخر قصه ها ... اگر آمدی و ندیدی مرا بخند و مرا یاد کن بی هوا بگو آمد و رفت یادش بخیر که قلبش همین جاست.....این گوشه ها..!!


* * *


ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…

* * *


این روزها ساکت که بمانی…
می رود به حساب جواب نداشتنت
عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی
تا احترامشان را نگه داری …..


* * *


اگر روزی عاشق شدی …
قصه ات را برای هیچکس بازگو نکن …
این روزها چشم حسودان به دود اسپند عادت کرده ……!

* * *


وقــتــی تــو حــرفــهــایــم را نــمــیــخــوانــی . . . چــه تــفــاوتــی دارد ؛
کـه حـــرف دلـــم را بـنـویـسـم یـا از بـــغـــل دســـتـــی ام کـپـی کـنـم !


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,098
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 42,652
  • بازدید کلی : 166,270