loading...
سایت تفریحی,موزیک,اس ام اس
Date Sms بازدید : 173 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

معرفی IP Webcam؛ اپلیکیشنی برای تبدیل موبایل به وب ...

technology.pegahonline.ir/.../معرفی-ip-webcam-اپلیکیشنی-برای-تب...
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم، می توانید دستگاه های قدیمی به ظاهر ... فعال می شود و یک آدرس اینترنتی دریافت می کنید که در واقع، پل ارتباطی میان ... البته سرعت استریم ویدئو در این حالت بسیار کندتر از حالتی است که از یک ... حاشیه نشین دارد در حالیکه باید بدون هرگونه تبعیض از حقوق مردم دفاع کند.

فرمان صوتی آفلاین به اندروید اضافه شد | پگاه آنلاین - آخرین ...

technology.pegahonline.ir/.../فرمان-صوتی-آفلاین-به-اندروید-اضافه-شد...
اخبار سیاسی نبشته – آنها حیله گرند و با کلمات بازی می کنند و در رفتار ... رهبران حماس است که می گوید ایران از سال 2009 هیچ کمکی به این گروه فلسطینی ..... علاوه بر جمع آوری ستاره های موجود در مسیر، از موانع عبور می کنید! ... دانش > نجوم – مهر نوشت: ابر عظیمی از گاز هیدروژن با سرعت ۷۰۰ هزار مایل بر ساعت به سمت کهکشان راه شیری ...

بدشانس‌ترین برندگان تاریخ! | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

fun.pegahonline.ir/news/16012515167/بدشانس-ترین-برندگان-تاریخ/
این خودرو با سرعت زیاد در حال حرکت در بزرگراه آزادگان بود که ناگهان از مسیر .... نه باید بگویم انتقادهای آقای مایلی‌کهن در شرایط فعلی کمکی به تیم‌ملی نمی‌کند .... كه در پارك وحش ماسایی مارا در كنیا زندگی می كنند اما چاره‌ای جز عبور از میان کروکودیل ها ندارند. ..... خوشبختانه، بدون اینكه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده كنید آنقدر فرصت ...

اردیبهشت ۱۳۹۲ - سايت تخصصی نظامی

iriaf-airforce.blogfa.com/1392/02
پهپاد watchkeeper ..... برد این موشک 70 کیلو متر و حداکثر ارتفاع بیش از 24 کیلومتر می باشد. .... توپ 35 میلیمتری اورلیکن می تواند از انواع گوناگون مهمات استفاده کند. ..... این بود که تنها برای رهگیری در ارتفاع زیاد و با سرعت زیاد مناسب بودند، چرا که .... پنهانش کنید و بدون نیاز به زمان زیادی برای آماده سازی، آن را پرتاب کنید.

تجهیزات نظامی - کلوب

www.cloob.com/result/109653667/تجهیزات%20نظامی
۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این شبکه تلویزیونی مدعی شده که نبرد میان شبه نظامیان و نیروهای .... بدون صدا و جلب توجه حرکت کند ... مأموریت شما مشخص می کند که باید از چه نوع سلاحی استفاده کنید. .... در مورد ورزش‌های خاص نوپو می‌گوید: ماموران ما عبور از موانع شهری را با .... ای از دولت واشنگتن، هیچ کمکی برای تعیین جایگزین های چندجانبه برای ...
بیرق عشق [ 70 ] ... محققان سوئیسی دستگاهی طراحی کرده اند که می تواند احساسات راننده ها را ... مشکل کمبود نور حل شد و دستگاه می توان شب و روز بدون هیچ مشکلی کار کند. ... زیست بدون آلودگی در محیط پیدا کرده‌اند؛ این خودرو یک تاکسی با پنل خورشیدی ..... بیشترین سرعت این خودرو در حالت هیبریدی 170 کیلومتر در ساعت است و در ...

elme1404

elme14041.blogifa.ir/
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این وجود، یک قانون برای این کار در نظر گرفته شد که هیچ فردی ... در حقیقت، مهندسان اپل از این که کل زمان معرفی بدون مشکل سپری شد، ..... این اتومبیل همچنین می تواند از میان حفره ها حرکت کند که چنین محیطی چرخ ...... به جزییات آن خوب دقت کنید. ...... حداکثر سرعت را از ۲۹۸ به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت فراهم کرده است.

بدون عنوان... - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی - صفحه ...

djmb-ba.atrimblog.ir/ogle/د+څېړنیز+یا+تحقیقاتي...ډولونه/300
باکتری برای محافظت از خود، یک ماده شیميایی تولید می‌کند که با سم‌زدایی از ... موسیقی می‌تواند میزان ضریب هوشی را در ميان کودکان و بزرگسالان تا 7 درجه ... ماجرای مانور پهپاد "ابابیل" از ناو وینسنز تا دیمونای اسرائیل ..... این یوزپلنگ وحشی توانسته با سرعت 28.9 کیلومتر بر ساعت، رکورد ربات های چهارپای دنيا را از آن خود کند.

دو اکانت تلگرام در یک گوشی - بلاگ ریدر

blogreader.ir/search/دو+اکانت+تلگرام+در+یک+گوشی
۸- حل مشکل لودینگ با سرعت پایین ، فرستاده نشدن کد تایید ، کانکتینگ ... اکنون کمی صبر کنید تا نرم افزار کد فعال سازی را برای شما ارسال کند و سپس ... اکنون در به صفحه ای منتقل می شوید که در آن علت حذف اکانت تلگرام از شما پرسیده می شود . ..... پهپاد برای ۲۳ دقیقه پرواز با سرعتی در حدود ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کافی است.

دانستنی های نظامی - Blogfa

gharghani.blogfa.com/author/gharghani/محمد-جواد-قرقانی?p=6
با سرعت حدود 50 نات (93 كیلومتر بر ساعت) كپسول پرتاب خود را ترك می كند. ... داشته و با قابلیت تنظیم مسیر پروازی كه می‌تواند از كنار موانع عبور كند تا خود را به استحكامات دشمن برساند. .... و از نظر میدان دید دارای بهترین کارایی لازم در میان جنگنده های معروف دنیا است که ..... بقیهی هواپیماها بدون هیچ آسیبی عملیات را به پایان بردند.

بدون عنوان... - گروه آموزشی چهره سازی استان گیلان - صفحه نخست

portraitureguilan-ba.crawlblog.ir/tag/خودتان+تبدیل/350
عقده حقارت به حالت افسردگی همراه با کینه‌توزی که به سبب ناکامی ، تحمل رنج ، خفت و ... فعالیت در اتحاد خیلی مهم است همچنین خودتان میتوانید اتحادی را برپا کنید. .... و احساسات کودک بدون هیچ قید و شرطی پذیرفته شود، وی رشد کرده و پیشرفت می کند. .... نشانه ها اغلب آدمی خود متوجه نیست که بر موانع تمرکز کرده است نه خواسته هایش.

فناوری اطلاعات هوشمند

hooshmaand.blogfa.com/category/2/فناوری
۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا فکر می کنید که نسبت تصویر ۱۶:۹ معمول در ویدئوهای HD کافی است؟ ... ابتداي كار از آنان خواسته مي شود كه براي خود يك رمز عبور تعريف كنند. ... این وسیله روباتیکی، در حال انجام تحقیقاتی در اقیانوس ها و میان جزایر قناری و ایسلند می باشد. ..... كه قادر است با سرعتی معادل 130 كیلومتر بر ساعت در یك آزادراه بدون ...

شهر محبوبتان را در دست کنید! +عکس | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160116/.../شهر-محبوبتان-را-در-دست-کنید-عکس/
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگه از موبایل زیاد استفاده می کنید بخوانید (ضررهای استفاده زیاد از ... کاهش فاصله ی بین افرادی که در کشورها یا شهرهای دیگر زندگی می کنند، دارند. .... تماشا کنید: 3D Robotics پهپاد Solo را با قابلیت‌های پیشرفته‌‌تر .... هر جسمی که بخواهد دیوار صوتی را بشکند باید از سرعت 1225 کیلومتر بر ساعت پیشی بگیرد.

طراحي وب سايت، بهينه سازي وب - طراحی سایت

www.sargonco.com/fa/technology.aspx
نرم افزار Orpheus در میان بهترین پخش کننده های اندرویدی است که می تواند امکانات ... محققان آمریکایی یک سیستم جدید ابداع کرده‌اند که بطور خودکار و بدون دردسر با کمک تلفن ... در رایانه هایی که تحت شبکه کار می کنند، پس از مدتی سرعت باز شدن فولدر های ...... با موتور جت و توانایی رسیدن به سرعت‌ 241 کیلومتر بر ساعت خبر دادند.

بهمن ٩٢ - مهندسی برق

bazzazbarg.persianblog.ir/1392/11/
۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همان طور که می دانیم در گذشته از انرژی خورشیدی برای گرم کردن و گرم نگه ... البته لازم به ذکر است که محققان با دسته ای که بر روی خنک کننده قرار داده ... به این پهپاد ها افزوده می شود بررسی کرد. .... خودروی برقی با 150 کیلومتر حرکت بدون شارژ ... طی کند که آن را به نمونه‌ای ایده آل در میان خودرهای الکتریکی مبدل می کند.

پایگاه خبری تحلیل ندای هیرمند - ساندی تایمز: ملک سلمان با ...

www.nedayehirmand.ir/detail/News/422741/13
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جهان غرب اکنون درک می‌کند که اندیشه وهابی که عربستان بر اساس آن ...... کلیپی که مشاهده می کنید توسط یکی از کاربران سایت ندای هیرمند ارسال .... شدت طوفان در محور زاهدان - نصرت آباد تا 70 کیلومتر بر ساعت می‌رسد .... تلاش و کوشش و بدون هیچ گونه حمایت های دولتی با تلاش خود بازیکنان به این مهم ...... پهپاد اورلان 10.

تماشا کنید ویدیوی ثبت شده توسط جی 4 ال جی در زمان اتصال ...

www.smsafzar.com/اخبار/تماشا%20کنید꞉%20ویدیوی%20ثبت%20شده%...
تماشا کنید꞉ ویدیوی ثبت شده توسط جی 4 ال جی در زمان اتصال به پهپاد .... فولکس واگن سیستم رانندگی نیمه هوشمند را به اغلب خودروهایش اضافه می کند ..... در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گزینه‌های میان رده با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۱ میلیون ...... طراحی کنند که قادر است در کمتر از دو ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

حمل و نقل | سایت تفریحی مهرسل

www.livetop.ir/tag/حمل-و-نقل/
گرچه شما می توانید مک لارن را در گاراژ خود نگه داری کنید و به هر پیستی که ... این درحالیست که حداکثر سرعت 335 کیلومتر بر ساعت این مدل تفاوتی با FF نخواهد داشت. ..... به هر حال، هیچ کدام برای دو صندلی بچه و یک فرد بالغ در میان آنها جای کافی را ...... عادی آگاه می نماید تا فرد دوباره کنترل ماشین را به دست گرفته و از موانع عبور کند.

تمام چیزهایی که باید خودروهای بدون راننده بدانید

27204-ba.musicreader.ir/.../تمام+چیزهایی+که+باید+در+مورد+خودروهای+بد...
هنگامی که صحبت از خودروهاي بدون راننده می‌شود به یاد موانع بسیاری که بر سر راه توسعه .... برای چندین ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد ... خودروی بدون سرنشین بهتر از انسان رانندگی می‌کند! ... بخوانید حتما بخوانید و درک کنید ..... همچنین راننده می تواند از طریق كلیدهای واسط، سرعت خودرو را با دقت یک کیلومتر بر ساعت ...

دی ٩٤ - خبرنامه ایران

khabarnamehiran.persianblog.ir/1394/10/
اگر این اتفاق چند سال پیش رخ می داد ما اصلا نمی دانستیم که با چه کسی تماس بگیریم! ...... به نظر می‌رسد، حامیان فتنه 88 برای عبور از شورای نگهبان بدون توجه به ... نامزدهایی که بی جهت احراز صلاحیت نمی شوند، اعتراض کنند، زیرا این مساله هیچ فرقی با تقلب ... خبرنگار مشرق به لیستی از اسامی این کشته های که بالغ بر 70 تن می شود ...


۱۱ ساعت پیش - تماشا کنید: پهپادی که با سرعت 70 کیلومتر برساعت و بدون هیچ کمکی از میان موانع عبور می کند. سازمان پروژه‌های تحقیقاتی دفاعی آمریکا و یا به ...

پربیننده ترین اخبار روز - مهمترین اخبار روز - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/پربیننده-ترین-اخبار-روز
بشار اسد: این سه راه را قطع کنید تا جنگ تمام شود/ هشدار رئیس‌جمهور به عربستان و ترکیهرئیس جمهور سوریه که در .... تماشا کنید: پهپادی که با سرعت 70 کیلومتر برساعت و بدون هیچ کمکی از میان موانع عبور می کندسازمان ... این میوه ها را بخورید، اگر می خواهید موهایتان سفید نشود .... این نوشیدنی گیاهی موثر تر از آسپیرین عمل می کند.
شما از این صفحه 3 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 2/13/16

پیشخوان خبری | رابین هوشمند سیستم

rabinsofts.ir/پیشخوان-خبری/
تماشا کنید: پهپادی که با سرعت 70 کیلومتر برساعت و بدون هیچ کمکی از میان موانع عبور می کند. تک شات-38 دقيقه پيش. تبلت های سری گلکسی S3 سامسونگ این ...

فیلم سوزاندن خلبان اردنی youtube

iruni.ir/search/?q=فیلم%20سوزاندن%20خلبان%20اردنی%20youtube...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حتماً می دانید که خودروی استون مارتین همواره در سری فيلم های 007خود نمایی کرده ... مجموعه با نام Spectre، شاهد حضور خودرویی هستیم که بدون هیچ ارفاقی می‌توان به آن ... و لوزالمعده انسولين بيشتري ترشح مي‌کند، افزود: در صورتي که لوزالمعده نتواند .... حداکثر سرعت موثر این هواپیما برابر با 903 کیلومتر بر ساعت است.
تفنک کمکی 7/12 میلیمتری جنگ افزاری است نیمه خودکار ، که با وسیله فشار غیر مسقتیم گاز ... بیه طرف جلو می باشد به صورت تک تیر عمل می کند در ضمن دارای یک ماشه کمکی می باشد و دستگاه چکاننده ... 6 – مهمات طوری روی هم چیده شود که هوا از میان آن قابل عبور باشد. ... 20 – اگر پس از شلیک گلوله عمل نکرد ،محل را علامت گذاری کنید .
این موشک با سرعت خروج از دهانه 370 متر بر ثانیه بردی از 100 الی 4000 متر دارد. .... این سایت احتمالی هر چند دید 360 درجه ای بدون مانعی را برای آن فراهم میکند ولی با توجه ... در حدود 20 اسب بخار بر تن و سرعتی در حدود 60 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. .... رحم افغانستان هم از موانع جدی بود ؛ مثلاً همیشه زمانی که هواپیما با افزایش ارتفاع تا ...

مرداد ۱۳۹۲ - نظامي

defence2012.blogfa.com/1392/05
Zellars زنگ خطر را به صدا دراورد و باسرعت 25 گره (46 کیلومتر در ساعت) به .... جهان به شمار مي‌رفت چراکه هيچ کس گمان نمي کرد ايران بتواند بدون دخالت شرق و غرب، توان ... اهميت موشک هاي کوتاه برد دقيق را که ويژگي هاي خاص دارند، به خوبي درک مي کند. ..... 40 تن تخمین می‌زنند، سرعتی معدل 70km(کیلومتر بر ساعت ) را به ذوالفقار می‌دهد.

ایران - رهیافت

myhorizon.persianblog.ir/tag/ایران
ناگهان همه خاطرات دوران زندگی ام در ذهنم آمد و مثل پرده سینما از نظرم گذشت و هیچ مسئله تلخ و ... با تقاضای خلبان هواپیما، برج مراقبت برای مدت کوتاهی دستگاه «تکن» را که استفاده از آن ... در حال سوار شدن دیدیم که سرهنگ چیزی را زیر لب زمزمه و به طرف ما اشاره می کند. .... در این میان هواپیماهای عراقی نیز هر از گاهی آنها را به رگبار می بستند.

برق قدرت کنترل الکترونیک - نیکلودون

nickell.ir/p/edbd7377ef6fe7b33f9ed14cd4f859ca06
م******عان استفاده از پهپاد، قوانین وضع شده را مانع خلاقیت در این عرصه می دانند. ...... و نمايش محتوا هيچ دخالت انساني وجود ندارد لذا از شما خواهشمنديم در صورتي که اين ...
رادارهای پسیو بدون انتشار امواج و با دریافت بازتاب های راداری ناشی از فرستنده های .... کار می کند که برخی از مشخصات عملکردی آن شامل توان ارسالی 25 کیلووات، سرعت .... تا اواسط دهه 1370 در کشورمان هیچ طرحی برای تولید ناوهای نظامی بزرگ وجود نداشت. ..... به راحتی با سرعتی در حدود 8 کیلومتر بر ساعت از مسیرهای آبی نیز عبور کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 2,683
  • بازدید سال : 68,256
  • بازدید کلی : 191,874