loading...
سایت تفریحی,موزیک,اس ام اس
Date Sms بازدید : 156 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

برانکو: همه چیز در دست ما بود اما پیروز نشدیم/ لوبانف باید ...

www.tasnimnews.com/.../برانکو-همه-چیز-در-دست-ما-بود-اما-پیروز-نشدی...
به بازیکنانم افتخار می‌کنم. برانکو: همه چیز در دست ما بود اما پیروز نشدیم/ لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! شناسه خبر: 994103 سرویس: ...

برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟!

90tv.ir/.../برانکو-لوبانف-باید-دروازه-را-خالی-میگذاشت-تا-ذوبآهن-گل-ب...
۱۰ ساعت پیش - برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! / به ... وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش گذاشتند.


۵ ساعت پیش - برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می گذاشت تا ذوب آهن گل بزند؟! / به بازیکنانم افتخار می کنم.

برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل ...

sport.pegahonline.ir/news/.../برانکو-لوبانف-باید-دروازه-را-خالی-می-گذا/
برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! / به ... وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش گذاشتند. همه چیز دست‌مان ...
به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در خصوص تساوی ... وی افزود: امروز تماشاگران شاهد یک بازی زیبا و تماشایی بودند و فکر می کنم اوج ...
برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! / به بازیکنانم افتخار می‌کنم. برنامه نود-1 دقيقه پيش مطلب در سایت اصلی ...

برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل ...

sport.chitva.com/.../برانکو-لوبانف-باید-دروازه-را-خالی-می-گذاشت-تا-ذو...
برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! / به بازیکنانم افتخار می‌کنم. مشاهده متن اصلی خبر در سایت خبری نود · درباره ما; |; تماس با ما.

برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ... - شهر خبر

www.per30ka.ir/745670/برانکو-لوبانف-باید-دروازه-را-خالی-می‌.html
وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش گذاشتند. همه چیز ... 2051 » برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! / به ...

برانکو: لوبانف بايد دروازه را خالي مي‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! 28 ثانیه ... وي ادامه داد: به بازيکنانم افتخار مي‌کنم که اين بازي را از خود به نمايش گذاشتند. همه چيز ...

 

برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟!

spinews.ir/sport/123742-برانکو-لوبانف-باید-دروازه-را-خالی.html
شکیرا: جرارد یک مرد واقعی است · میلاد محمدی در این ورزشگاه به میدان می رود · ادامه تیره روزیهای تیم ... SPI News | موتور حرفه ای خبرهای آنلاین و لحظه ای ورزشی برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟! / به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل ...

aftabedena.ir/برانکو-لوبانف-باید-دروازه-را-خالی-می‌/
یحیی گل محمدی: نیمه دوم بسکتبالی بازی کردیم · مدیرعامل ذوب‌آهن راهی بیمارستان ... انریکه: به رکوردهای تیمی بیش از رکوردهای فردی اهمیت می دهم · سجادی: ایران آمادگی ...
۶ ساعت پیش - برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟ ... یک بازی زیبا و تماشایی بودند و فکر می‌کنم اوج هیجان را در این بازی دیدند. ... سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش تاکید کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر ... وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش ...

برانکو: همه چیز دست ما بود اما پیروز نشدیم/ لوبانف باید دروازه ...

tasna.ir/.../برانکو-همه-چیز-دست-ما-بود-اما-پیروز-نشدیم-لوبانف-باید-در...
... دست ما بود اما پیروز نشدیم/ لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟ ... وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش گذاشتند.
وبسایت رسمی برنامه نود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت تماشاگران در ورزشگاه و در خانه از دیدن بازی با ذوب آهن لذت بردند به گزارش وب سایت نود و به نقل از ...
۱۰ ساعت پیش - وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش گذاشتند. ... برانکو در واکنش به این مسئله که لوبانف وقت تلف می‌کرد، خاطرنشان کرد: متوجه ... آیا دروازه‌بان ما باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهنی‌ها گل بزنند؟
انریکه: رکوردشکنی زمانی فایده دارد که به قهرمانی منجر شود | خبرگزاری فارس - پنج دقيقه ... هفت دقيقه پيش; برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟ ... خبرگزاری تسنیم - دوازده دقيقه پيش; دایی: بازیکنان صبا باید خود را فدای تیم کنند ... تابناک - هجده دقيقه پيش; کمال گفت پنالتی را صد در صد گل می کنم!

لوبانف باید دروازه را خالی می گذاشت تا ذوب آهن گل بزند ... - خانه

newsfile.ir/.../لوبانف+باید+دروازه+را+خالی+می+گذاشت+تا+ذوب+آهن+گل+...
برانکو: لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟ ... به بازیکنانم افتخار می‌کنم وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ...

برنا - برانکو: بازی پر از هیجان و اتفاقات دراماتیک بود/ چهار ...

sahebkhabar.ir/.../برانکو-بازی-پر-از-هیجان-و-اتفاقات-دراماتیک-بود-چها...
۹ ساعت پیش - [تسنیم] به بازیکنانم افتخار می‌کنم · برانکو: همه چیز در دست ما ... و از دست رفتن پیروزی · لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟ .... آیا دروازه‌بان ما باید دروازه را خالی می‌کرد تا ذوب آهن به گل برسد؟ ما فرصت‌های زیادی به ...

sporttv.ir:: برانکو: ذوب آهن کاری نکرد - تعویض هایم اجباری بود

sporttv.ir/contents/.../برانکو:-ذوب-آهن-کاری-نکرد-تعویض-هایم-اجباری-ب...

۱۰ ساعت پیش - وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش گذاشتند. ... برانکو در واکنش به این مسئله که لوبانف وقت تلف می‌کرد، خاطرنشان کرد: متوجه ... آیا دروازه‌بان ما باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهنی‌ها گل بزنند؟

 

ایوانکوویچ: احتیاجی به اتلاف وقت نداشتیم/ ذوب‌آهن موقعیت ...

www.imna.ir/.../ایوانکوویچ-احتیاجی-اتلاف-وقت-نداشتیم-ذوب-آهن-موقعی...
۱۰ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری ایمنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته ... به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را ارئه دادند. ... کرد: متوجه منظور شما نمی‌شوم؛ آیا لوبانف باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهن گل بزند؟

سرمربی پرسپولیس برانکو - وبگردی

https://www.webgardha.com/tag/سرمربی-پرسپولیس-برانکو/?page=1
نتایج جستجوی عبارت سرمربی پرسپولیس برانکو در سایت وبگردها. ... که در نهایت تمامی این قراردادها به سرانجام نرسید تا لوبانف ب [بیشتر بخوانید...] ... برانکو ایوانکوویچ درباره‌ی دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ... او همچنین گفت جای کاپیتان فقید تیمش در این مسابقه خالی است، اما برای بازی ...

خاطره‌بازی با احمدرضا عابدزاده :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1035546/خاطره‌بازی-با-احمدرضا-عابدزاده-#!
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهدی رحمتی دروازه‌بانی بود که بعد از شما تقریبا توانست دروازه ایران را ... یک روز می‌گویند چرا شیرجه زد، یک روز می‌گویند چرا گل خورد. ... چند دختر و پسر بین 6 تا 16 سال به بازیکنان قدیمی خود داده‌اند تا آن‌ها را .... باید بدانم برنامه باشگاه برای بخشی که من کار می‌کنم چیست؟ ..... رجب‌زاده: مشکل مالی در ذوب‌آهن وجود ندارد.

هوداران میلاد کمندانی

m-kamandani.alakiblog.ir/
درباره بازیکنان خارجی هم باید بگویم باشگاه تعهدی نسبت به بازیکنان خارجی دارد و ... برانکو درباره عملکرد ملی‌پوشان پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله برد تیم ... چه کسی گل بزند اما به عنوان مربی و به عنوان کادر فنی و کل باشگاه و همگی افتخار .... باز نشدن دوباره دروازه ایران شد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
۷ روز پیش - 2 گل خورده مقابل ذوب‌آهن، سايپا و پديده بدترين آمار ... در نيم‌فصل ابتدايي به همراه نيلسون بايد از دروازه تيمش حفاظت مي‌كرد اما در .... بايستد تا مدافع مياني ضربه شروع مجدد كنار دروازه را بزند، برانكو مي‌گفت از ..... سوشا بازداشت شد، پرسپوليس پشت دروازه‌بانش را خالي كرد/عضو ... هميشه آن كه باد مي‌كارد، توفان درو مي‌كند!
ذوب آهن با وجود حملات پیاپی مقابل استقلال موفق به گشودن دروازه سیدمهدی رحمتی نشد تا ..... با یکی از بهترین تیم‌های لیگ پرتغال قرارداد بسته‌ام به خود افتخار می‌کنم. ..... با ضربه سر زد و مرادیان روی خط برگشت داد تا آهی در ریباند گل تساوی را بزند. ..... شما از من در مورد بازیکنان حاضر در لیگ قطر پرسیدید باید بگویم بعد از حضور در ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «پیام صادقیان» - صفحه ۳

football.ir/news/list/person/payam-sadeghian-1344.html?page=3
علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران با به خدمت گرفتن پیام صادقیان و دادن پیراهن ... او گفته اگر پیام قصد دارد بازیکن خوبی شود باید دور دوستی های شبانه و خارج از ... اتفاقی که احتمالا کمک می‌کند تا شایعه‌ها درباره این دو کم شود و دیگر در زمان دعوا ... من با منصوریان و بازیکنان نفت ارتباط بسیار خوبی دارم و همه آنها دوستان من هستند.
بهرحال تصمیم گرفتند برای جبران گل خورده به دروازه النصر حمله کنند و همین عامل ... وی در پایان اضافه کرد: حالا هم بازیکنان و کادر فنی باید با این باخت کنار بیایند. .... ر حالی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس صبح فردا به ایران می‌آید 3 ...... او فصل بعد را به صورت قرضی به نفت تهران رفت تا در 12 بازی 3 گل بزند.
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس رد : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:به خودم اجازه نمی دهم شماره 7 ... برانکو : پس از ۲۰ گلر به لوبانف رسیدیم/ از پروین کمک نخواستم ... تاییدمذاکره دروازه بان ذوب آهن باپرسپولیس/ صادقی:دوست دارم سرخپوش شوم .... گل ارسلان مطهری را دیدی؟ ... خدا را شکر می‌کنم که به جایی رسیدم تا لطف مردم شامل حال من شود.

فوريه - پارس فوتبال

www.parsfootball.com/author/elahi/2016/2/

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ تیترهای روزنامه ... و فينال" بارسا ٧ - ٠ والنسيا بارسا بهترين فوتبال خود را با جشنواره گل مقابل .... روزنامه نود 15 بهمن | طارمی خیلی باید تلاش کند تا به او برسد | دایی الان خیلی ..... از من بزرگ‌تر خيلی‌ها هستند پنالتی بزنند | سپاهان دست خالی استادیوم آزادی را ترک می‌کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 2,897
  • بازدید سال : 68,470
  • بازدید کلی : 192,088